Drage učenke in učenci 6. razreda,
upam, da ste zdravi in dobro, da ste si zastavili nek svoj urnik in da je šolskih obveznosti ravno prav. Verjetno ste ugotovili, da vsako jutro do 9. ure v mapah na povezavi "Učim se doma" najdete že vse predmete za tisti dan. Za angleščino ste včeraj lahko prvič reševali spletni kviz s točkovanjem (Ga še nisi rešil? Le daj! Poglej prejšnjo objavo in preizkusi.), ki vam je vrnil povratno informacijo o tem, ali so vaši odgovori pravilni ali napačni. Tako kot se vi učite, kako delati doma, pa se učim tudi jaz, kako usmerjati učenje na daljavo in vam pri tem kar najbolje pomagati. Nekateri med vami ste namreč pri kvizu verjetno ugotovili, da ste po smislu vnesli pravilni odgovor, vendar je bil označen kot napačen. To je zaradi velikih začetnic ali pik, zaradi česar sistem ni zaznal čisto enake vsebine in je mislil, da je odgovor napačen. Med pregledovanjem vaših odgovorov sem zato vaše točke, kjer je bilo treba, seveda popravila, hkrati pa vem za v prihodnje, na kaj bom pozorna pri sestavljanju vprašanj. Če pa kdo še ni rešil vprašalnika o delu doma, tistega čisto prvega (poišči spodaj), ga prosim rešite, da vem, da spremljate delo in kako. Želim vam najprej zdravja za vas in vaše domače, potem pa dovolj miru, časa in veselja tudi v teh spremenjenih okoliščinah. Kako bomo veseli, ko se znova vidimo v živo, kajne? :) Z lepimi pozdravi, vaša učiteljica angleščine Alenka Morel
0 Comments
Danes pregledujemo rešitve prejšnjega tedna in preverjamo, koliko ste si zapomnili, koliko ste zares delali, da bomo jutri začeli zares. ![]() 1) Urnik – rešitve nalog iz učbenika (SB, p75): Exe. 1: 1 maths, 2 science, 3 geography, 4 history, 5 PE Exe. 2: A – Maths class with Miss Brown is in room 24 from 5th March. B – The PE class is at 2.30 this week. C – Contact Mr Wood before 31st March. D – The club starts this week on Friday at seven o’clock in the school hall. Tvoj urnik: Si v zvezek napisal/a svoj urnik v angleščini? Če imaš možnost, ga slikaj in mi ga pošlji na elektronski naslov. ![]() 2) Moj dan – rešitve naloge iz delovnega zvezka (WB, p36/3, 4) Exe. 3: 1 classes, 2 break, 3 finish, 4 After, 5 friends, 6 homework, 7 watch, 8 bed. Exe. 4: Tvoji odgovori. 3) Bralno razumevanje: Šola na vodi – rešitve nalog iz delovnega zvezka (WB, p40) Exe. 1: a) some food – a snack (malica), b) a tiny town – a village (vas) c) ideal – dream (sanjsko, idealno) d) a computer class – ICT (=information communication technology) (IKT oz. računalništvo) e) parts of a country – regions (regije, pokrajine) Exe. 2: 1 c, 2 b, 3 a, 4 a. Exe. 3: 1 – 6 o’clock, 2 – one, 3 – three, 4 – two, 5 – two. Exe. 4: 1 The river is next to Mosa’s village. 2 Mosa’s school is on a boat on a river. 3 The roads aren’t good, especially when it rains. 4 There are thirty students on the boat. 5 School is important for Mosa because she wants a good job. 6 – Kaj misliš, kaj si napisal/a? Exe. 5: 1 academy, 2 lesson, 3 gym, 4 laboratory, 5 subjects 4) Če še nisi izpolnil/a vprašalnika o delu doma prejšnji teden, prosim klikni sem. Za konec pa preverimo, koliko znanja ti je ostalo od prejšnjega tedna: na tej povezavi te čaka nekaj kratkih vprašanj: https://forms.gle/nwxgZZvQpZZysxGQ9 . Srečno!
Drage učenke in učenci,
za lažjo pripravo navodil za vaše in naše učenje na daljavo, vas prosim, da si vzamete nekaj trenutkov in izpopolnite vprašalnik na tej povezavi. Hvala in lep pozdrav, Alenka Morel ![]() Goal: developing the comprehension of a written text and check it. Workbook (WB), page 40. 1) Read the text. What kind of a school is it about? 2) Write the underlined words from the text into your notebook (NB). Find their meanings in exercise 1. a village = a region = a snack = ICT = dream = *on time = not late 3) Do exercises 2 and 3. 4) Write answers for the questions in exercise 4 into your NB. Write whole sentences. 5) Do exercise 5. → I will post the answers next week. Bralno razumevanje: Drugačne šole – Šola na ladji Delovni zvezek, str. 40 1) Preberi besedilo. Kakšno šolo opisuje? 2) Podčrtane besede prepiši v zvezek (glej modre besede zgoraj). Njihov pomen najdi v 1. nalogi. 3) Naredi nalogi 2 in 3. 4) Odgovore na nalogo 4 zapiši v zvezek. Uporabi cele povedi. 5) Reši 5. nalogo. → Rešitve bom objavila prihodnji teden. ![]() Goal: understanding spoken text about the time, expanding vocabulary. 1) Telling the time: Open this website https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Telling_the_time/What_time_is_it$_mr28565kv and do the exercise. The system will check your answers. 2) My day First, do at least two exercises on this website: https://agendaweb.org/vocabulary/daily-routines-exercises.html. Then, open your workbook (WB) on page 36 and do exercises 3 and 4. In exe. 4, write at least 2 sentences for each part of the day. Utrjevanje: ura in moj dan
1) Koliko je ura? Na spletni strani zgoraj (ali klikni sem) reši učni list z vajami za uro. Sistem ti bo sam pregledal pravilnost rešitev. 2) Dnevne dejavnosti. Reši vsaj dve nalogi na tej spletni strani: https://agendaweb.org/vocabulary/daily-routines-exercises.html. Potem v delovnem zvezku na str. 36, reši nalogi 3 in 4 (prvi dve nalogi bi moral/a imeti že narejeni). Pri nalogi 4 napiši vsaj dve povedi za vsak del dneva.
Urnik in šolski predmeti
1) Na spletni strani zgoraj (ali klikni sem) poslušaj poimenovanja šolskih predmetov v angleščini. Če želiš, lahko rešiš tudi naloge zraven. Sistem ti bo sam pregledal pravilnost rešitev. 2) V učbeniku, na str. 75, naredi nalogi 1 in 2. Pazi na to, kateri predlogi se povežejo s časom in kateri z dnevi v tednu. 3) V zvezek nato s pomočjo te strani v učbeniku napišite svoj šolski urnik v angleščini. Lahko si pomagaš s primerom spodaj. ![]() Drage šestošolke in šestošolci! Kdo bi si mislil, da bomo tako kmalu spoznali drugačen način šolskega dela? Takega, o kakršnem smo ravno prejšnji teden brali v besedilu o drugačnih šolah v primeru Liama iz Avstralije, ki se zaradi prevelikih razdalj šola od doma, prek računalnika in spleta. Zaradi izrednih razmer zdaj delo na daljavo spoznavamo tudi mi. Upam, da ste zdravi in upoštevate navodila o skrbi za higieno, ohranjanju razdalje in predvsem o samoizolaciji, torej ne-druženju. Le tako lahko pripomoremo, da se bomo čim prej spet srečali, objeli prijatelje in brezskrbno uživali v vsakdanjih rečeh, ki so nam žal prepogosto samoumevne. V prihodnjih dveh tednih oz. do preklica bo potekalo učenje na daljavo. Na glavni spletni strani OŠ Polje je povezava do središča "Učim se doma", za angleščino pa boste navodila za delo našli tudi na tej strani. V primeru vprašanj mi lahko pišete na šolski e-naslov. Ostanite zdravi, tudi tako, da greste sami oz. v družbi ožje družine na sonce in na svež zrak. Vse dobro, Alenka Morel
Seveda je datum naslednjega testa v prvi vrsti odvisen od tega, kdaj se vrnemo v šole v ustaljene tirnice. Gotovo bo test najmanj en teden po vrnitvi v šolo. Brez skrbi, obveščeni boste pravočasno. Za preverjanje boste dobili vaje na daljavo. Več podrobnosti kmalu.
--- The next test might be in April 2020. Study Units 3 (My home) and partly Unit 4 (My school day). Look below for details. Ask the teacher if you have any questions. Extra classes to prepare are on Thursdays, from 7.30 to 8.20. |
Alenka Morel
Archives
June 2020
|
OŠ Polje | Angleščina 6. razred |
Osnovna šola Polje
|
© COPYRIGHT 2015. ALL RIGHTS RESERVED.
|